Organisatieverbetering

[one_half padding=”0 25px 0 25px”]

Organisatieverbetering:
    • Verbeteringsproject en rationalisatie van het portfoliomanagement in Duitsland voor een internationale Nederlandse uitgever
    • Projectmanagement winstverbetering en verbetering klanttevredenheid voor onderneming in facilitaire dienstverlening. Business plan geschreven. Kostenreductie plannen opgesteld samen met de organisatie. Procesverbetering doorgevoerd
    • Veranderprogramma en strategieadvies voor een onderneming gespecialiseerd in wegtransport
    • Analyse van de calculatie en productie voor een Nederlandse onderneming gespecialiseerd in constructie materieel en industrieel materieel
    • Projectmanagement verbetering inkoopfunctie en verbetering transparatie allocatie aan winst- en verliesrekening van de besparing bij een onderneming in de voedingsindustrie
    • Onderzoek juistheid inkoopkosten en supply chain optimalisatie voor een onderneming in de Zuid-Afrikaanse vleesindustrie
    • Strategische analyse over productdifferentiatie voor een onderneming in de foto-industrie
    • Strategisch leveranciersbeleid opgesteld samen met organisatie van een grote verzekeraar. Business plan aangepast. Kostenreductie mogelijkheden in kaart gebracht. Procesverbeteringen voorgesteld
    • Projectmanagement en stakeholder management met als doel optimalisatie van benodigde capaciteit met een logistieke focus (planning en review ketenoptimalisatie bij Zelfstandig Bestuursorgaan
    • Kostenreductie projecten uitgevoerd bij vijf televisieomroepen
    • Cross Mediaal werken doorgevoerd bij televisieomroep
    • Veranderproject en kostenreductieanalyse van werkzaamheden bij de rotatie divisie van een drukkerijgroep. Verdere optimalisatie van vellen divisie
[/one_half]
[one_half_last padding=”0 25px 0 25px”]

Vaak worden wij op interim basis ingeschakeld bij programmamanagement of proces & systeem verbeterprogramma’s die vanwege de gestelde randvoorwaarden niet goed passen in een standaard projectimplementatie IT, proces en change methodiek.


Interimmanager Robrecht Heukers

Postmerger.
Drs. ing. Robrecht Heukers

robrecht.heukers@postmerger.nl
06 – 44 99 04 98

Prins Hendriklaan 91
3721 AR Bilthoven

 


Wij hebben de ruimte echt vanuit klantbelang te redeneren. Hierdoor kunnen wij samen met u de aanpak kiezen die het beste bij uw organisatie past. Ook hanteren wij geen opzegtermijn, dus: klaar = klaar.

Wilt u ook eens kennismaken om na te gaan wat voor uw organisatie een gedegen maar ook pragmatische aanpak is? Neem dan contact op, wij hanteren eerlijke uurtarieven en helpen u graag!


 

cropped-Organisatieadvies-512.jpg

[/one_half_last]

High Quality Interim management and advisory | Flexible tailored assignments | Fair rates | People manager with tactical skills | Transition Management | Program Management | Interim COO | Interim CIO | Ex PwC | Ex KPMG | LeanSixSigma Blackbelt | Nyenrode Business Universiteit