RPA (Robotics) | Interim manager

Robotics (RPA) Interim manager

 

    • Manager van het Robotics (RPA) team en het Design & Change team:
        • Aansturen van het Robotics team;

       

        • Guidelines opstellen welke processen te robotiseren;

       

        • Oplossen van bottlenecks bij het robotiseren;

       

        • Overleg met RPA leverancier BluePrism;

       

        • Robuust maken van de gerobotiseerde processen (verminderen uitval en verbeteren RPA processen;

       

        • Overleg met IT over de RPA IT omgeving (stabiliteit, connectiviteit, geheugen);

       

        • Verbeteren databases die gerobotiseerde processen gebruiken om uitval te verminderen en verwerkingssnelheid te verhogen;

       

        • Informeren van de lijnmanagers hoe RPA kan worden ingezet en hoe het lijnmanagement de RPA processen voor hun afdeling kan monitoren;

       

      • Betrekken van de lijnmanagers bij de keuze welke processen als eerstvolgende (deels) gerobotiseerd kunnen worden.

 

cropped-Organisatieadvies-512.jpg


Vaak worden wij op interim basis ingeschakeld bij programmamanagement of proces & systeem verbeterprogramma’s die vanwege de gestelde randvoorwaarden niet goed passen in een standaard projectimplementatie IT, proces en change methodiek.


 
Interimmanager Robrecht Heukers

Postmerger.
Drs. ing. Robrecht Heukers

robrecht.heukers@postmerger.nl
06 – 44 99 04 98

Willem Klooslaan 39
3454 VN De Meern

 


Wij hebben de ruimte echt vanuit klantbelang te redeneren. Hierdoor kunnen wij samen met u de aanpak kiezen die het beste bij uw organisatie past. Ook hanteren wij geen opzegtermijn, dus: klaar = klaar.

Wilt u ook eens kennismaken om na te gaan wat voor uw organisatie een gedegen maar ook pragmatische aanpak is? Neem dan contact op, wij helpen u graag!


 

Gerelateerde pagina’s

Interimmanager Robrecht Heukers

Postmerger.
Drs. ing. Robrecht Heukers

robrecht.heukers@postmerger.nl
06 – 44 99 04 98

Willem Klooslaan 39
3454 VN De Meern

 


Wij hebben de ruimte echt vanuit klantbelang te redeneren. Hierdoor kunnen wij samen met u de aanpak kiezen die het beste bij uw organisatie past. Ook hanteren wij geen opzegtermijn, dus: klaar = klaar.

Wilt u ook eens kennismaken om na te gaan wat voor uw organisatie een gedegen maar ook pragmatische aanpak is? Neem dan contact op, wij helpen u graag!