Inkoopmanagement

Inkoopmanagement:
    • Inkoopbesparing en kostenreductie bij een Ministerie
    • Uitwerken leaseregeling voor onderhandeling met leasemaatschappij met als doel kostenbesparing bij een onderneming in de FMCG – sector
    • Analyse van mogelijke inkoopbesparing bij een onderneming in de diervoederindustrie
    • Uitwerking van een inkoop- en organisatieverbeteringsprogramma voor een Nederlandse zorginstelling
    • Analyse inkoopbesparing en integrale ketenoptimalisatie (inclusief vermindering van veranderingsweerstand) bij een grote Nederlandse doe-het-zelf keten

 

 

cropped-Organisatieadvies-512.jpg


Vaak worden wij op interim basis ingeschakeld bij programmamanagement of proces & systeem verbeterprogramma’s die vanwege de gestelde randvoorwaarden niet goed passen in een standaard projectimplementatie IT, proces en change methodiek.


Interimmanager Robrecht Heukers

Postmerger.
Drs. ing. Robrecht Heukers

robrecht.heukers@postmerger.nl
06 – 44 99 04 98

Prins Hendriklaan 91
3721 AR Bilthoven

 


Wij hebben de ruimte echt vanuit klantbelang te redeneren. Hierdoor kunnen wij samen met u de aanpak kiezen die het beste bij uw organisatie past. Ook hanteren wij geen opzegtermijn, dus: klaar = klaar.

Wilt u ook eens kennismaken om na te gaan wat voor uw organisatie een gedegen maar ook pragmatische aanpak is? Neem dan contact op, wij hanteren eerlijke uurtarieven en helpen u graag!


Vaak worden wij op interim basis ingeschakeld als afdelingsmanager of programmamanager. Daarbij staat altijd centraal het in lijn brengen van de afdelings- of programma activiteiten met de doelstellingen, de ontwikkeling van het team en individuele teamleden en het samen met de organisatie verbeteren van de processen & systemen.