Customer excellence

Wat is Customer Excellence?

Customer Excellence bouwstenen zijn:

De mensen in de eigen organisatie, maar ook in de hele keten waaronder de leveranciers: zij weten als geen ander de wens van de klant en dit kan worden getoetst bij klanten in de klantsegmenten.

De processen in de eigen organisatie en in de hele keten van leverancier tot aan de klant: de processen dienen voldoende flexibel (agile) te zijn aan de leveranciers en/of klantzijde.

De systemen die interne processen (semi) automatisch uitvoeren of ondersteunend zijn: in de systeem architectuur keuzes maken hoe systemen middels RPA (robotics) en APIs samenwerken.

De organisatie met een heldere structuur, voldoende duidelijk en flexibel: de klant staat centraal met de bouwstenen Customer Intimacy en Operational Excellence.

Customer Excellence naast Operational Excellence in Shared Service Centers
Uit diverse onderzoeken blijkt dat een belangrijke reden voor het opzetten van een ‘Shared Service Center’ (SSC) het bereiken van efficiencyverbetering in de organisatie is. Helemaal niks mis mee om ‘verspilling’ door ondoorzichtige werkprocessen of sturing tegen te gaan, als er dan ook maar oog is voor verdere verbetering van de dienstverlening. Waarom eigenlijk?

Link naar het artikel over Shared Service Centers



Vaak worden wij op interim basis ingeschakeld bij programmamanagement of proces & systeem verbeterprogramma’s die vanwege de gestelde randvoorwaarden niet goed passen in een standaard projectimplementatie IT, proces en change methodiek.


 
Interimmanager Robrecht Heukers

Postmerger.
Drs. ing. Robrecht Heukers

robrecht.heukers@postmerger.nl
06 – 44 99 04 98

Willem Klooslaan 39
3454 VN De Meern

 


Wij hebben de ruimte echt vanuit klantbelang te redeneren. Hierdoor kunnen wij samen met u de aanpak kiezen die het beste bij uw organisatie past. Ook hanteren wij geen opzegtermijn, dus: klaar = klaar.

Wilt u ook eens kennismaken om na te gaan wat voor uw organisatie een gedegen maar ook pragmatische aanpak is? Neem dan contact op, wij helpen u graag!


Interimmanager Robrecht Heukers

Postmerger.
Drs. ing. Robrecht Heukers

robrecht.heukers@postmerger.nl
06 – 44 99 04 98

Willem Klooslaan 39
3454 VN De Meern

 


Wij hebben de ruimte echt vanuit klantbelang te redeneren. Hierdoor kunnen wij samen met u de aanpak kiezen die het beste bij uw organisatie past. Ook hanteren wij geen opzegtermijn, dus: klaar = klaar.

Wilt u ook eens kennismaken om na te gaan wat voor uw organisatie een gedegen maar ook pragmatische aanpak is? Neem dan contact op, wij helpen u graag!