Contactinformatie


Vaak worden wij op interim basis ingeschakeld als afdelingsmanager of programmamanager.

Daarbij staat altijd centraal het in lijn brengen van de afdelings- of programma activiteiten met de doelstellingen, de ontwikkeling van het team en individuele teamleden en het samen met de organisatie verbeteren van de processen & systemen.


Interimmanager Robrecht Heukers

Postmerger.
Drs. ing. Robrecht Heukers

robrecht.heukers@postmerger.nl
06 – 44 99 04 98

Prins Hendriklaan 91
3721 AR Bilthoven

 


Wij hebben de ruimte echt vanuit klantbelang te redeneren. Hierdoor kunnen wij samen met u de aanpak kiezen die het beste bij uw organisatie past. Ook hanteren wij geen opzegtermijn, dus: klaar = klaar.

Wilt u ook eens kennismaken om na te gaan wat voor uw organisatie een gedegen maar ook pragmatische aanpak is? Neem dan contact op, wij hanteren eerlijke uurtarieven en helpen u graag!


 

Voorbeeld van de customer journey
Wat is Customer Excellence?
Wat zijn belangrijke aspecten in de hypercare?


Onze referenties

“Robrecht Heukers heeft ons erg klantgericht begeleid bij het visualiseren, harmoniseren en verbeteren van onze leefomgevingsprocessen.”

Annelies Wals, Woonkwartier

“Ik heb met Robrecht Heukers samengewerkt op een project voor Business Process Management. Hij had een sleutelrol in het finale succes, Robrecht heeft excellent stakeholder- en verwachtingsmanagement gedaan. Zowel richting KPN, het klantteam en het projectteam van Raet. Hij kan vertrouwen op veel ervaring en vaardigheden, het was een plezier om met hem te werken.”

Jomar van Manen, Raet

“Ik heb met Robrecht gewerkt in verschillende situaties en onder verschillende omstandigheden. Hij is een professional in zijn soort en zet altijd een extra stap om zo perfect mogelijk resultaat te leveren. Ik hoop weer met Robrecht te kunnen werken.”

Fer Tummers, Royal IHC

“Robrecht is een erg enthousiaste en analytische teamspeler. Hij is in staat om complexe vraagstukken in heldere stappen te vertalen om daarmee goede oplossingen te realiseren. Hij is goed in staat zichzelf en het bedrijf op board level te presenteren. Het was een voorrecht met hem te werken.”

Geert-Jan van der Snoek, KPMG

“Robrecht is een erg vaardig adviseur in verschillende opzichten: financieel, operationeel en ook om energie in het projectteam en de organisatie te krijgen. Hij kreeg het voor elkaar om alle informatie te achterhalen om zo een goed advies te geven.”

Harold Tjiptadjaja, PwC

“Robrecht is een teamspeler en prettig om mee te werken. Hij benadert problemen en issues op zijn eigen originele wijze en komt met pragmatische oplossingen. Ik ben er van overtuigd dat nog niemand spijt heeft gehad met Robrecht te werken.”

Gijs Michel, JPMorgan Chase

“Ik heb Robrecht leren kennen als een zeer analytisch en resultaatgedreven consultant met oog voor detail en goed gevoel voor de menskant in de organisatie. Ook: een prettig persoon om mee te werken. Zeer aanbevolen!”

Gerald Adang, PwC

“Ik haal veel inspiratie uit het met Robrecht samenwerken. Hij heeft bewezen vooruit kijkende top-level consultant te zijn met veel ervaring in resultaatverbetering en herstructurering. Zeer gedreven en met een no-nonsense mentaliteit brengt hij flair, toewijding en plezier. Hij is erg enthousiast en gecommitteerd aan het succes, hij is top klasse.”

Wilco Schoonderbeek, PwC

Vaak worden wij op interim basis ingeschakeld als afdelingsmanager of programmamanager. Daarbij staat altijd centraal het in lijn brengen van de afdelings- of programma activiteiten met de doelstellingen, de ontwikkeling van het team en individuele teamleden en het samen met de organisatie verbeteren van de processen & systemen.